Títol i resum generats per IA

Fuera de Campo del 21/10/2011 — Festival de Sitges i estrenes de cinema a la ràdio

0:00Fuera de Campo58:55
Compartir
Fuera de Campo
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
3 seccions · 58:55
01
Presentació i balanç inicial
1:20 — 9:17

Inici del programa amb la presentació dels col·laboradors habituals i una reflexió irònica sobre les promocions cinematogràfiques i l'actualitat.

1:20
02
Balanç del Festival de Sitges
9:17 — 27:02

L'Antoni i en Leo comparteixen les seves vivències a la marató cinematogràfica, debatent sobre les millors pel·lícules del certamen i les crítiques a l'organització.

9:17
03
Repàs d'estrenes de la setmana
27:02 — 58:19

Anàlisi detallada de les novetats a la cartellera, incloent La voz dormida, Another Earth, Margin Call, Nannerl, la hermana de Mozart i diverses cintes d'animació.

27:02
Seccions generades automàticament

Repàs del Festival de Sitges

Valoracions i pel·lícules destacades

  • Els col·laboradors Antoni i Leo analitzen la seva intensa experiència al Festival de Sitges, on van arribar a veure fins a 26 i 27 pel·lícules en pocs dies.
  • Es debateix sobre la presència de cinema no estrictament fantàstic a la graella del festival i la polèmica al voltant de determinats premis i guardons.
  • Entre els títols més lloats figuren Melancolia de Lars von Trier, L'últim dia a la terra de Abel Ferrara, Himizu de Sion Sono i Drive.

"No val tot per omplir un festival de cinema fantàstic."

Estrenes de la setmana

Cine espanyol i drames històrics

  • S'analitza La voz dormida de Benito Zambrano, un drama sobre la Guerra Civil Espanyola basat en la novel·la de Dulce Chacón i protagonitzat per María León.
  • Es comenta també De mayor quiero ser soldado de Cristian Molina, una reflexió sobre la influència de la televisió en els infants.

Altres propostes internacionals

  • Another Earth (Una altra terra) d'en Mike Cahill arriba avalada pel seu pas pel festival Sundance, barrejant ciència-ficció conceptual i drama íntim.
  • S'estrena Margin Call, un thriller financer al voltant de la crisi del 2008 amb un repartiment de luxe que inclou a Kevin Spacey i Tim Robbins.
  • Altres títols ressenyats inclouen Nannerl, la hermana de Mozart, la comèdia d'animació per a adults Inmigrants L.A. La Dolce Vita i la cinta familiar francesa Un gato en París.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament