Fuera de Campo del 15/4/2011 — Fuera de campo: Cine, documentals i estrenes
Els col·laboradors comenten les pel·lícules que han vist recentment a la pantalla gran, centrant-se en Hispània de Carlos Iglesias i HappyThankYouMorePlease.
Entrevista a Ángel Fernández i connexió amb el ballarí Alberto Pineda per parlar del procés de creació del documental col·laboratiu per a la mostra de vídeo local.
Anàlisi detallada de les estrenes de la setmana, incloent Carlos, Código Fuente, Caperucita Roja, Justin Bieber: Never Say Never i Hop.
Repàs final de la programació als cinemes de la zona i comiat de l'episodi amb agraïments als col·laboradors.
Introducció i cinema vist en pantalla gran
El programa Fuera de campo, emès a Ràdio Castelldefels, comença amb el repàs de les pel·lícules que els col·laboradors han anat a veure recentment a les sales.
- Es comenta Hispània, una pel·lícula de Carlos Iglesias sobre la memòria històrica.
- Es discuteix la falta de credibilitat del vestuari i la neteja dels personatges en una situació extrema de la Guerra Civil.
- S'analitza també la comèdia lleugera HappyThankYouMorePlease i es compara el cinema dramàtic amb propostes més amables.
"Si anem amb drames, l'hem liada."
El documental El juego de las nubes
Procés de creació i col·laboració
La secció Autobombo està dedicada a escalfar motors per a la quinzena mostra de vídeo local que es celebrarà als cinemes Metropol. Es compta amb la presència d'Ángel Fernández i una entrevista telefònica amb el ballarí Alberto Pineda.
- El documental s'etitula provisionalment El juego de las nubes.
- Es reflecteix el procés creatiu d'una sèrie de quadres on el cos del ballarí deixa petjades directament sobre la pintura fresca.
- Es compara el mètode amb obres com El sol del membrillo d'Antonio López i Víctor Erice.
Repàs de les estrenes de la cartellera
Del thriller al cinema familiar
S'analitzen les novetats de la cartellera cinematogràfica de la setmana amb un estil crític i humorístic.
- Carlos: Biopic sobre el terrorista internacional conegut com Carlos el Chacal, dirigit per Olivier Assayas.
- Código Fuente: Pel·lícula de ciència-ficció de cambra dirigida per Duncan Jones.
- Una dulce mentira i Cartes a Déu: Dues produccions amb enfocaments molt diferents sobre relacions humanes i la malaltia.
- Caperucita Roja: Una revisió del conte clàssic dirigida per Catherine Hardwicke amb elements propis per a un públic adolescent.
- Justin Bieber: Never Say Never i Hop: Documentals musicals i cinema familiar amb personatges digitals.

