Fuera de Campo del 21/6/2013 — Fuera de Campo: Estrenos de El Hombre de Acero y Monstres University
Inici del programa amb la sintonia de Fuera de Campo i debat inicial sobre la caiguda històrica de la recaptació a les sales de cinema.
Explicació de conceptes com el reboot i el spin-off, seguida d'un homenatge a James Gandolfini i a Tomás Mayol.
Crítica exhaustiva de les dues superproduccions de la setmana: el reinici de Superman dirigit per Zack Snyder i la precuela d'animació de Pixar.
Repàs a la resta de la cartellera que inclou cinema francès, canadenc amb Xavier Dolan, alemany amb el biopic de Hannah Arendt i cinema català.
Recomanacions de cartellera local, valoració de la pel·lícula espanyola Som gent honrada i comentaris finals sobre el film Trance.
Introducció i Taquilla
En aquest episodi del programa Fuera de Campo, es comença analitzant la situació crítica de la taquilla cinematogràfica i la caiguda de la recaptació a les sales.
- Recaptació en mínims històrics: Es debateix el baix volum d'ingressos del cap de setmana passat.
- Efecte blockbuster: S'avança l'impacte esperat de les noves superproduccions.
Secció Necrològica
- Recordatori a la figura de James Gandolfini i la seva influència a la televisió.
- Homenatge pòstum a Tomás Mayol i la importància del seu llegat cinematogràfic.
Estrenes Destacades de la Setmana
L'home d'acer
Anàlisi detallada del reboot dirigit per Zack Snyder i produït per Christopher Nolan.
- Nova aproximació visual i estètica a l'univers de Superman.
- Debat sobre el to obscur i les suposades connotacions evangèliques del film.
Monstres University
Prestat a fons per parlar de la precuela de Pixar.
- Comparativa amb les grans obres mestres d'animació de la productora.
- La evolució dels personatges clau com Sullivan i companyia.
Altres Estrenes Internacionals i Documentals
- Després de maig: La visió d'Olivier Assayas sobre el maig del 68.
- El meu trobada amb Marilu: El cinema calmat i terapèutic de Jean Becker.
- Laurence Anyways: L'ambiciosa proposta del director quebequès Xavier Dolan.
- Hannah Arendt: El biopic de la veterana Margaret von Trota al voltant de la filosofia i la banalitat del mal.
- La lapidació de Sant Esteve i el documental d'Iñaki Arteta.
"No fa falta tenir un alma molt elevada per comprendre que tots els nostres plaers no són més que vanitat."
Cinema del Poble i Vist el Vist
Repàs final a la cartellera de proximitat i valoració de la pel·lícula espanyola Som gent honrada i el thriller psicològic Trance.

