Fuera de Campo del 30/10/2020 — Fuera de Campo: Programa 700 dedicat al no-cine
Comentari inicial sobre el programa 700 i la polèmica pel tancament de les sales de cinema.
Repàs detallat dels diferents documentals i sèries de televisió realitzats sobre la vida de Diego Armando Maradona.
Debat sobre la gestió política del tancament cultural i primer bloc de notícies de la indústria cinematogràfica.
Actualitat de Hollywood, projectes de plataformes, preus de catàlegs i anècdotes del sector.
Recomanacions exhaustives de títols de terror i cinema de gènere per a la festivitat de Halloween a les plataformes.
Anàlisi dels festivals de cinema de tardor, destacant la Seminci, el festival de documentals musicals Inedit i el Molins Horror Film Festival.
Discussió sobre la nova entrega de Borat 2 i llistat de pel·lícules afectades pel tancament de sales que arriben o s'esperen a les cartelleres.
Tancament de l'espai amb música i previsió del format per al proper programa.
Introducció al Programa 700
En aquest episodi especial de Fuera de Campo, els locutors celebren el programa nombre 700 en un context de ple tancament de sales de cinema a causa de noves restriccions sanitàries. El debat inicial se centra en la indignació pel tracte a la cultura i el tancament de cinemes a Catalunya.
Seccions Principals del Podcast
Repàs de Diego Armando Maradona i el seu cinema
- Es repassen fins a sis documentals i sèries dedicades a la figura del futbolista argentí.
- Es discuteixen títols com Diego Maradona del 2019 o sèries biogràfiques a televisió i plataformes.
Actualitat i Notícies de Cinema
- Novetats sobre grans produccions com Creed 3 amb Sylvester Stallone.
- Notícies sobre James Bond i ofertes de plataformes de streaming.
- Altres titulars de la setmana inclouen nous rodatges, premis i anècdotes de la indústria.
Especial Halloween a les Plataformes
- Anàlisi detallada de les opcions de terror disponibles a Amazon Prime Video i Filmin per a Tots Sants.
- Selecció de clàssics i novetats del gènere de terror, tant internacionals com espanyoles.
Festivals de Tardor: Seminci, Inedit i Molins
Mp de la programació de certàmens destacats que s'han de seguir en format online o especial:
- Seminci de Valladolid.
- Festival Inedit de documentals musicals.
- Molins Horror Film Festival, adaptat totalment a Filmin.
Debat sobre Borat 2 i Altres Estrenes
- Conversa oberta sobre el fenomen de Borat 2 i el tipus d'humor incòmode que proposa Sacha Baron Cohen.
- Esment final d'estrenes previstes que s'hauran de veure en condicions especials o ajornades.
"El problema no era tant dins de la sala, sinó les aglomeracions que es produïen abans i després."

