INDIANÀPOLIS del 12/3/2013 — Especial Premis Grammy 2013 a INDIANÀPOLIS
Presentació de l'episodi i contextualització de la 55a edició dels Premis Grammy celebrada al Staples Center de Los Angeles.
Anàlisi i escolta del tema guanyador al Millor Àlbum de l'Any amb el disc Babel.
Repàs de les nominacions i premis de la banda de Nova York, destacant el guardó a la Cançó de l'Any per We Are Young.
Els grans triomfadors del rock amb tres premis Grammy, incloent el guardó per Lonely Boy.
Escolta del senzill guardonat en la categoria de millor interpretació de hard rock/metal.
El productor californian s'alça amb els premis d'electrònica i dance gràcies al seu cèlebre tema Bangarang.
Presentació de la banda nominada a millor artista nou i millor interpretació de rock.
Repàs als artistes nominats en les categories de pop vocal amb temes com Shake It Out i Payphone.
Parèntesi musical amb una versió de Marilyn Manson i avís del proper programa especial dedicat a Depeche Mode.
Anàlisi del treball en solitari del músic de Detroit i les seves múltiples nominacions als premis.
El triomf absolut de Gotye i Kimbra amb el guardó a la gravació de l'any per Somebody That I Used To Know.
Escolta del grup francès i el seu disc nominat a la categoria de música alternativa.
Últims temes de la gala amb Muse i Coldplay, tancament del programa i recordatori de la cita de la setmana vinent.
Repàs als Premis Grammy 2013
Aquest episodi del programa INDIANÀPOLIS de Ràdio Castelldefels ofereix un exhaustiu i detallat repàs musical centrat en els artistes nominats i guardonats a la 55a edició dels Premis Grammy, celebrada a Los Angeles. A través d'una selecció acurada de temes, s'analitzen els triomfadors de la gala i aquells que, tot i merèixer-ho, es van quedar sense el cobejat gramòfono daurat.
Principals Protagonistes i Guardonats
Al llarg de l'emissió es punxen i es comenten grans èxits internacionals que van marcar l'actualitat musical d'aquell any:
- Mumford & Sons: Triomfadors amb el guardó a Millor àlbum de l'any gràcies al disc Babel i el tema I Will Wait.
- Fun.: Daurats amb Cançó de l'any i Millor artista nou amb el megaèxit We Are Young.
- The Black Keys: Arrasant en la categoria de rock amb tres premis, incloent Millor àlbum de rock per El Camino i el senzill Lonely Boy.
- Skrillex: Referent absolut de la música electrònica amb el reconeixement a Millor àlbum de música electrònica i Millor gravació dance per Bangarang.
- Gotye: El gran triomfador al costat de Kimbra amb el fenomenal tema Somebody That I Used To Know, guanyant Gravació de l'any i Millor àlbum de música alternativa per Making Mirrors.
"I used to know, I used to know..." — Gotye
Altres Nominats Destacats
El programa tampoc s'oblida de formacions i solistes que van optar a múltiples estatuetes sense obtenir premi final, repassant cançons inoblidables:
- Halestorm amb la seva interpretació de hard rock guardonada.
- Alabama Shakes i el seu potent estil de blues-rock amb Hold On.
- Florence + The Machine i Maroon 5 representant el pop vocal.
- El rocker Jack White amb material del seu debut en solitari Blunderbuss.
- Els francesos M83 amb el seu ambiciós disc Hurry Up We're Dreaming.
- Finalment, s'anuncia un programa especial dedicat a Depeche Mode per a la setmana següent, animant als oients a participar a través de les xarxes socials.

