Títol i resum generats per IA

INDIANÀPOLIS del 6/11/2012 — Música alternativa i rock a INDIANÀPOLIS

0:00INDIANÀPOLIS1:00:07
Compartir
INDIANÀPOLIS
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
6 seccions · 1:00:07
01
Presentació de Placebo i novetats discogràfiques
1:13 — 5:47

S'introdueix el nou EP de la banda Placebo amb el senzill B3 i s'avança la programació musical de la tarda.

1:13
02
Bloc Party, The Horrors i el so britànic
5:47 — 14:20

S'escolten temes de Bloc Party amb Ketling i l'aposta psicodèlica de The Horrors amb Skying.

5:47
03
De Wilco a The Black Keys
14:20 — 22:18

Es repassa el pas de Wilco pel Liceu de Barcelona i s' punxa l'èxit Gold on the Ceiling de The Black Keys.

14:20
04
Jack White i el record als Red Hot Chili Peppers
22:18 — 31:40

S'analitza el debut en solitari de Jack White i s'emet la balada Brendan's Death Song dels Red Hot Chili Peppers.

22:18
05
Russian Red, Bell & Sebastian i The Darkness
31:40 — 42:21

Sona la música independent de Russian Red produïda a Glasgow, seguida pel rock enèrgic de The Darkness.

31:40
06
Linkin Park, Smashing Pumpkins i comiat
42:21 — 59:10

S'introdueixen els sons electrònics de Linkin Park, el rock de Smashing Pumpkins i es tanca el programa amb Passion Pit.

42:21
Seccions generades automàticament

Repàs musical de l'episodi

Novetats internacionals i rock alternatiu

Durant aquesta sessió del programa INDIANÀPOLIS emès a Ràdio Castelldefels, s'ha fet un extens recorregut per la actualitat del rock alternatiu, el pop independent i les granes bandes internacionals. S'han presentat treballs recents i senzills destacats de diverses formacions clau.

  • S'ha obert el programa amb el nou EP de la banda britànica Placebo, destacant el tema B3 com a prèvia del seu setè disc d'estudi.
  • S'ha passat per propostes britàniques com Bloc Party amb el senzill Ketling i l'aposta per la neopsicodelia de The Horrors amb el tall Skying del seu àlbum homònim.
  • S'ha recordat l'actuació recent de la banda estatunidenca Wilco al Liceu de Barcelona punxant el tema Down on Me.

Èxits del rock independent i clàssics moderns

El programa també ha dedicat espai a sonoritats més contundents i artistes en solitari de gran rellevància dins de l'escena rock.

  • S'ha punxat Gold on the Ceiling del grup de rock estatunidenc The Black Keys, extret del seu celebrat àlbum El Camino.
  • S'ha donat pas al debut en solitari de Jack White (excomponent de The White Stripes) amb el tema I'm Shaking.
  • S'ha recordat el darrer treball dels Red Hot Chili Peppers amb una emotiva balada dedicada a un vell amic de la banda, Brendan's Death Song.

"The trees out of my window dance, oh they do"

Tancament amb propostes independent i electròniques

  • S'ha escoltat el projecte de la madrilenya Russian Red amb el senzill The Sun, The Trees, gravat a Glasgow i acompanyat per músics de Bell & Sebastian.
  • S'ha fet un salt cap a l'estil electrònic i alternatiu de la mà de Linkin Park amb el tema Burn It Down del seu cinquè LP Living Things.
  • S'ha tancat la sessió amb els ritmes pop-electrònics de Passion Pit i el seu tema I'll Be Alright, acomiadant l'espai des de l'emissora municipal.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament