Títol i resum generats per IA

Just Dance del 3/2/2012 — Just Dance a Ràdio Castelldefels: Música de Ball i Èxits

0:00Just Dance1:00:03
Compartir
Just Dance
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
3 seccions · 1:00:03
01
Presentació i primers temes de la nit
0:00 — 4:29

Introducció al programa Just Dance a càrrec de Juan Riego, substituint temporalment a Yascari Martínez, amb els primers temes musicals per començar el cap de setmana.

0:00
02
Bloc central de música bable i èxits internacionals
4:30 — 28:38

Scessió continuada de grans èxits de la música de ball amb cançons de diferents artistes internacionals per animar la nit de divendres.

4:30
03
Recta final i comiat del programa
28:39 — 59:35

Últims temes de la nit, incloent grans èxits comercials, i comiat de Juan Riego abans de donar pas al següent espai musical de l'emissora.

28:39
Seccions generades automàticament

Benvinguda i Presentació del Programa

Inici de la Nit Musical

  • El programa Just Dance comença la nit de divendres a Ràdio Castelldefels.
  • En aquesta ocasió, substituint a Yascari Martínez, el locutor Juan Riego s'encarrega d'animar la franja nocturna amb els millors ritmes.
  • S'emet a través del 98.0 FM i per Internet, oferint una selecció musical ideal per començar el cap de setmana.

"Hem volgut començar el fin de semana amb un temazo que nos hace bailar allá donde lo escuchamos."

Secció d'Èxits i Ritmes Bailables

La Selecció Musical de la Nit

  • El programa recorre diversos estils de música de ball, punxant cançons internacionals molt conegudes.
  • Es punxen temes d'artistes reconeguts com Pitbull, The Wanted, Black Eyed Peas i Jennifer López.
  • L'ambient festiu es manté viu durant tota la transmissió per connectar amb els oients amants de la nit.

Comiat del Programa

Tancament de l'Emissió

  • S'arriba al final de l'espai radiofònic recordant la cita habitual de cada divendres.
  • S'acomiada l'audiència amb l'expectativa de recuperar la presència de la conductora titular per a la setmana vinent.
  • Juan Riego tanca la sessió abans de donar pas a un altre espai musical de la graella, el Dance Music.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament