Títol i resum generats per IA

La hora del jazz del 2/10/2011 — Especial 43 Festival de Jazz de Barcelona i novetats

0:00La hora del jazz58:03
Compartir
La hora del jazz
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
5 seccions · 58:03
01
Presentació i Trombone Shorty
0:18 — 6:12

Introducció al 43 Festival de Jazz de Barcelona i recordatori del concert inaugural de Trombone Shorty a la sala Bikini.

0:18
02
Big Band del Conservatori del Liceu
11:46 — 18:29

Anunci del concert gratuït de la Big Band del Conservatori del Liceu al Parc Central del Poblenou per al dia 16 d'octubre.

11:46
03
Neil Cowley Trio a Luz de Gas
18:30 — 27:09

Repàs del concert de Neil Cowley Trio programat a la sala Luz de Gas amb fusió de jazz, soul i chill-out.

18:30
04
Secció especial: La Sala Jamboree
27:10 — 44:02

Repàs històric de la sala Jamboree a la Plaça Reial i recomanació musical del Biel Ballester Trio per al dimecres.

27:10
05
Actualitat internacional i Warren Wolf
44:03 — 57:27

Tancament del programa parlant de l'èxit del vibrafonista Warren Wolf a les llistes de Jazz Week i del festival Bud Powell a Nova York.

44:03
Seccions generades automàticament

Introducció al Festival de Jazz

Inici de la tardor musical

  • Inici del 43 Festival de Jazz de Barcelona amb un programa especial dedicat a repassar les principals actuacions de la ciutat.
  • Menció a l'actuació de Trombone Shorty (Troy Andrews) a la sala Bikini, destacant la seva particular mescla de jazz, rock i hip-hop.

Concerts destacats de la tardor

Actuacions gratuïtes i grans formacions

  • Big Band del Conservatori del Liceu: Concert gratuït programat per al 16 d'octubre al Parc Central del Poblenou a les 12 del migdia.
  • Neil Cowley Trio: Actuació prevista per al 21 d'octubre a la sala Luz de Gas, combinant soul, jazz i experiments de chill-out amb una oferta de tres per dos en entrades.

Secció cultural: La Sala Jamboree

Història i programació de la Plaça Reial

  • Orígens de la sala: Situada al número 17 de la Plaça Reial, inaugurada el 9 de gener de 1960 i coneguta com la petita gran cava de jazz.
  • Concert recomanat: Presentació del Biel Ballester Trio per a aquest dimecres, amb una proposta influïda per Django Reinhardt.

"Lo bueno es breve, dos veces breve."

Altres notícies del jazz internacional

Èxits i festivals globals

  • Warren Wolf: El jove vibrafonista aconsegueix el número u a la llista Jazz Week.
  • Festival Bud Powell: Celebració a Nova York en honor al pioner del bebop.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament