La nit del Garigot del 19/1/2013 — Música i cultura andaluzes: recordant Sevilla i entrevista a Montilla
El locutor explica com han anat les festes nadalenques i el viatge realitzat a Sevilla abans de començar amb la selecció musical.
Es dedica un bloc de sevillanes a familiars i amics de Sevilla i s'informa d'un esdeveniment flamenc previst a Barcelona.
S'evoca la figura de Manolete a través d'una cançó dedicada a Linares i es recorden vivències personals relacionades amb el torero.
Conversa telefònica amb el cap de cuina Antonio Herrador i el personal de sala, parlant de la història de Montilla, la gastronomia local i receptes tradicionals.
El programa tanca amb una selecció de temes de copla, flamenc i boleros dedicats als oients.
Benvinguda i records de Sevilla
L'episodi comença amb el retorn del programa després de les festes de Nadal. El locutor comparteix la seva recent estada a Sevilla amb la seva parella i fa menció de la seva companya habitual, qui es troba recuperant-se d'unes proves mèdiques.
- Record de la visita a Sevilla amb la família.
- Dedicatòries a amics i familiars a través de sevillanes.
- Anunci d'un festival flamenc a la barcelonina Blanca Paloma.
Homenatge a Manolete i la copla
El programa ret homenatge a figures històriques del món del torero i de la cançó espanyola.
"Que hi una escala en la història, la d'Icaria no és l'icaria... la que pisó Manolete, para subir a la gloria."
- Record del famós matador de toros Manuel Rodríguez Manolete.
- Passatges sobre la seva vinculació amb Linares i el tràgic succés amb el toro Islero.
- Emissió de coples i sevillanes interpretades per artistes destacats.
Entrevista gastronòmica amb Montilla
Una de les seccions principals del programa consisteix en una conversa amb responsables del conegut restaurant Las Camachas a Montilla, província de Córdoba.
- Història i orígens del municipi cordovès.
- Tradició vinícola i referència a la denominació d'origen Montilla-Moriles.
- Descripció de plats típics com el salmorejo, les alcachofas a la montillana i receptes tradicionals de la cuina andaluza.
