Planeta H del 2/6/2012 — Planeta H #68: Especial Hip-Hop Underground i Novedats
Començament del programa amb la presentació de l'episodi 68 i l'escolta dels primers temes de Celedonio.
S'emet el tema de Fantompop i es discuteixen vivències personals al voltant de l'estil underground.
Presentació de noves maqueteries, recomanacions de directes a sales de Barcelona i temes de Papiloma Humano.
Homenatge a MCA i repàs de la trajectòria dels Beastie Boys amb els seus clàssics.
Bloc dedicat al projecte de Loco Zobe amb el seu disc Buffét Libre i demostracions de mescla i scratch.
Secció informativa sobre l'agenda de concerts a Barcelona i escolta de temes de Paco Camaleón.
Punxada de clàssics de Gangstarr i el projecte de Robasterio amb una selecció de ritmes contundents.
Últims minuts amb funk clàssic, agraïments a la presència d'Omar i comiat fins al proper dissabte.
Resum del Programa Planeta H
Aquest episodi número 68 de Planeta H a Ràdio Castelldefels ens ofereix una sessió intensiva de hip-hop underground i seleccions musicals variades des de l'estudi de la ràdio. Amb la presència d'Omar com a convidat especial, el programa repassa l'actualitat musical i punxa autèntiques joies del gènere.
Selecció Musical i Novedats
- S'estrenen temes de col·leccions i maquetes descarregables des de plataformes especialitzades com HH Groups.
- Dins del repàs de bandes sonores urbanes, sonen produccions de Celedonio, Fantompop i projectes recents de l'escena catalana i estatal.
- Homenatge i record a figures clau del hip-hop internacional com MCA de Beastie Boys.
"Sempre empezamos a lo bestia en Planeta H, siempre empezamos con temazos, tío."
Agenda de Concerts i Esdeveniments
- Repàs exhaustiu dels esdeveniments musicals a Barcelona, destacant sales emblemàtiques i directes de rap.
- Informació sobre entrades econòmiques i descàrregues de discos directament a la xarxa de streaming i portals d'àudio com Podomatic.
