Quesí Quesí del 22/7/2013 — Quesí Quesí: Estiu, Festes Majors i Cançons Frikis
Conversa amb Mari Cruz de l'agència Long Travel sobre recomanacions per viatjar a l'estiu, destins econòmics i tendències del sector turístic.
Repàs musical de les cançons d'estiu més sonades, començant pel top 5 amb temes de Britney Spears i altres èxits.
Comentaris i valoració sobre el desenvolupament de les Festes del Mar, la participació ciutadana i l'ambient a la platja.
Detalls i dates clau de la programació de la Festa Major d'estiu, amb els plats forts al poliesportiu i espectacles a la plaça de l'Església.
Interacció amb els oients a través de trucades telefòniques en directe, organització d'excursions i continuació de la llista musical.
Anunci de la nova cartellera cultural de tardor i hivern al Teatre Plaza i a la biblioteca municipal.
Presentació del segon lloc de la llista d'èxits estivals i gestión d'un gran nombre de trucades d'oients per a bromes telefòniques.
Secció dedicada a les cançons més frikis i virals de la xarxa, amb temes humorístics i divertits.
Introducció i Actualitat del Programa
El programa Quesí Quesí, emès a través de Ràdio Castelldefels (98.0 FM), torna amb un format complet i ple de continguts estivals. Des de l'estudi principal situat al carrer Bisbe Urquinaona i a tocar de la Biblioteca RFJ i la Plaça Neus Català, els col·laboradors repassen l'actualitat local i de lleure.
Seccions Destacades
- Viatges i Turisme: Entrevista amb Mari Cruz de l'agència Long Travel, ubicada a la Plaça de l'Església, per parlar de destinacions econòmiques, crucreos i tendències d'estiu.
- Festes i Tradicions: Repàs exhaustiu de les Festes del Mar i avançament de la programació de la Festa Major d'Estiu, amb plats forts al poliesportiu i actuacions destacades.
- Música i Llistes: Emissió del Top 5 de cançons de l'estiu i de les populars cançons frikis trobades a internet.
"Aquest any de lo més barato que està sortint és tot el tema dels cruceros, però jo invito a tota la gente que aquest año se quede en la zona del Baix Llobregat." - Mari Cruz
Programació Cultural i Oci
Cultura a la Ciutat
- Es repassen les activitats culturals i el calendari previst a espais emblemàtics com el Teatre Plaza.
- Menció especial a la participació d'entitats locals i col·lectius com els Castellers de Castelldefels i la Xarxa de Transmissions de l'emissora municipal.
- Col·laboració activa d'oients a través de trucades en directe i bromes telefòniques gestionades des de la taula de mescles amb l'estudi Ramon Fernàndez Jurado.
Nota sobre la participació: El programa destaca la implicació de la ciutadania en esdeveniments com la Mostra de Cuina i la Fira de Sant Ponç.
