Qüestió d'imaginació del 5/10/2013 — Màgia i il·lusió amb el Mag Pampa
Presentació del convidat Jordi Sánchez, conegut com a Mag Pampa, conversant sobre els seus inicis amb la màgia, la diferència entre mag i il·lusionista, i la preparació dels seus espectacles.
Lectura d'un conte relacionat amb el món de la màgia i el circ, seguida de reflexions sobre la professió i anècdotes de les actuacions.
Narració de la història setmanal pròpia titulada 3x3, centrada en una tribu on només es compta fins al número tres.
Dinàmica de frases espontànies, jocs de paraules amb el convidat, i repàs dels projectes actuals i formes de contacte del Mag Pampa.
Entrevista al Mag Pampa
En aquesta emissió de Qüestió d'imaginació a Ràdio Castelldefels, el programa s'endinsa en el fascinant món de la màgia i l'il·lusionisme de la mà d'un convidat molt especial.
Els inicis i l'art de la màgia
- El convidat explica com va començar el seu interès pel món de la màgia a través d'una antiga caixa de Màgia Borràs durant la seva infantesa.
- Es debateix sobre la diferència entre ser mag (el creador de la il·lusió) i il·lusionista (qui la transporta i executa davant del públic).
- L'art requereix una gran preparació tècnica, domini de l'escena i un codi moral respecte als trucs.
"La il·lusió que jo després tinc que fer. Aquest és el verdadero mag."
Espectacles i anècdotes
- Es repassa la participació del Mag Pampa en actes solidaris recents a Castelldefels.
- Es comenten les reaccions del públic davant de situacions inesperades durant les actuacions en directe.
Secció de contes i tradicions
El programa inclou la lectura d'un conte sobre mags i un relat propi setmanal protagonitzat per la tribu dels Trejos, on el nombre tres és el protagonista absolut i un símbol sagrat.
