Títol i resum generats per IA

Radio Caroline del 28/9/2017 — Radio Caroline a Ràdio Castelldefels: Rock, Pop i Història Musical

0:00Radio Caroline55:17
Compartir
Radio Caroline
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
5 seccions · 55:17
01
Presentació i Introducció del Programa
2:20 — 5:03

Presentació de la sessió de Radio Caroline, repàs dels continguts de la nit i menció al disc de la setmana de The Velvet Underground.

2:20
02
Agenda Musical i Entrevista a Tiger Menja Zebra
5:03 — 24:36

Héctor Marín presenta l'estrena mundial del nou disc de Josele Santiago, l'agenda de concerts i una entrevista amb Xavi Font de Tiger Menja Zebra.

5:03
03
Obituari de Charles Bradley
24:36 — 30:21

Xavi Martín homenatja al vocalista de soul Charles Bradley, repassant la seva vida i trajectòria musical.

24:36
04
El Mític Segell Factory Records
30:21 — 42:31

Eduard Cabré explica la història de la discogràfica Factory Records de Manchester, Joy Division, The Happy Mondays i Tony Wilson.

30:21
05
El Disc de la Setmana i The Kinks
42:31 — 55:15

Anàlisi del primer disc de The Velvet Underground amb Nico i commemoració del cinquantè aniversari de Something Else de The Kinks.

42:31
Seccions generades automàticament

Introducció a Radio Caroline

El capità Manolo Crespo i la seva tripulació prenen el control de la freqüència de Ràdio Castelldefels des d'una latitud secreta al Garraf. Aquest programa està dedicat a oferir el millor del rock i el pop de tots els temps, allunyant-se dels ritmes comercials.

Novetats Musicals i Agenda

  • S'estrena en primícia mundial el nou disc de Josele Santiago, titulat Transilvania, gravat entre la Casa Murada i Barcelona.
  • Repàs de l'agenda de concerts recomanats per a la setmana, amb bandes com King Creosote, Albert Lacks o Clap Your Hands Say Yeah.
  • Entrevista amb Xavi Font, guitarrista i cantant de Tiger Menja Zebra, per parlar del seu nou disc Anarquía y mal de cap.

Recordant a Charles Bradley

Homenatge pòstum al poderós vocalista de soul Charles Bradley, conegut com el «gritador screaming eagle», que ens va deixar a la seva residència de Brooklyn. Es recomana el seu documental Charles Bradley's Soul of America i s'emet el tema Ain't it a sin?.

El Segell Factory Records i Manchester

En l'espai de segells discogràfics, Eduard Cabré analitza la mítica discogràfica Factory Records de Manchester:

  • Fundada per Tony Wilson, periodista de Granada TV.
  • Relacionada amb bandes cabdals com Joy Division, New Order i The Happy Mondays.
  • L'impacte cultural del club The Haçienda i el disseny innovador de Peter Saville.

"Factory Records no és exactament una empresa. Som un experiment de la naturalesa humana... Els artiestes posseeixen el seu treball, la companyia no posseeix res." - Tony Wilson

El Disc de la Setmana: The Velvet Underground i The Kinks

  • S'analitza el primer àlbum de The Velvet Underground i Nico, conegut com el disc de la banana, dins del context del Verano del Amor de 1967.
  • Es commemora el 50è aniversari del disc Something Else de The Kinks, destacant la seva particular melancolia i sensibilitat britànica.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament