Títol i resum generats per IA

Ràdio Oberta del 24/11/2012 — Ràdio i Escola des de Castelldefels

0:00Ràdio Oberta59:59
Compartir
Ràdio Oberta
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
7 seccions · 59:59
01
Presentació dels alumnes
1:49 — 6:36

Presentació dels nens i nenes de sisè de l'escola Antoni Gaudí que participen per primera vegada a la ràdio i parlen de les seves preferències.

1:49
02
Classificació de races de gossos
8:53 — 16:34

La Paula explica una detallada classificació dels gossos segons el seu temperament, des dels més espavilats fins als més tranquils.

8:53
03
Viatge a Galícia
17:54 — 26:28

La Irene comparteix les seves vivències i dades geogràfiques i culturals sobre Galícia, d'on prové la seva família.

17:54
04
Excursió a Cantàbria
26:29 — 35:11

L'Andrea parla de Cantàbria, de la natura, els rius i els esports aquàtics com el surf que practica amb la família.

26:29
05
El món dels volcans
35:12 — 42:08

L'Àlex exposa què és un volcà, com es formen a les illes volcàniques i la seva experiència visitant zones afectades.

35:12
06
Descobrint Madagascar
42:09 — 50:00

La Francine parla de la seva estada a Madagascar, la seva flora i fauna única com el lèmurs, i la feina d'una ONG.

42:09
07
El taller de ràdio a l'escola
50:01 — 59:21

Repàs de les activitats del taller de ràdio escolar, amb cançons de la Castanyada i un comiat musical.

50:01
Seccions generades automàticament

Presentació i Benvinguda

Els protagonistes del programa

  • El programa comença amb la presentació de l'espai Ràdio i Escola a Ràdio Castelldefels des de l'estudi de la Plaça Neus Català.
  • Un grup d'alumnes de sisè de primària de l'escola Antoni Gaudí s'introdueixen a la ràdio de proximitat.

"És la primera vegada que vinc i me l'imaginava més gran, però així estem més a prop tots."

Classificació de Races de Gossos

Tipus i característiques

  • La Paula presenta una detallada classificació del món caní segons el comportament i temperament:

- Gossos espavilats: inclou races petites com el Pequinès. - Gossos equilibrats: com el Golden Retriever i el Pastor Alemany. - Gossos delicats i sensibles a les renyines. - Races nervioses i gossos tossuts.

Viatges i Cultura

Destinacions de la infància

  • La Irene ens porta de viatge a Galícia, destacant-ne la vegetació, el gallec i la gastronomia.
  • L'Andrea presenta la comunitat autònoma de Cantàbria, parlant dels seus paisatges, rius i la pràctica del surf.
  • L'Àlex s'endinsa en el món de la geologia i els volcans, esmentant les illes volcàniques.
  • La Francine tanca la ronda de viatges parlant de Madagascar, la seva biodiversitat amb els lèmurs i la tasca d'una ONG.

El Taller de Ràdio

Activitats escolars

  • Els alumnes expliquen com funcionen els tallers de ràdio a l'escola.
  • S'emet un tall d'àudio dels nens de primer cantant la cançó de la Castanyada popular.
  • Es presenta l'espai anomenat el calaix blanc, ple de pensaments positius i creativitat.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament