Sintoniza como puedas del 29/11/2013 — Sintoniza como puedas: Navitats avançades i notícies curioses
Presentació del programa des de l'estudi de Ràdio Castelldefels per Juan Riego i connexió telefònica amb Alex Fernández, malalt a casa, debatent sobre l'encesa primerenca de les llums nadalenques.
Repàs a notícies insòlites i surrealistes, incloent una dona esvalotada en un aeroport, un pres que s'escapa per anar al dentista, un supervivent canari que es menja el seu gos i un atraco de disfressats de terror.
Espai musical dedicat a oients amb la cançó Loco d'Enrique Iglesias i salutacions a la comunitat.
Entrevista als joves col·laboradors Rafita i Miguelito per parlar dels seus dibuixos animats preferits com Doraemon, Bob Esponja i Hora d'aventures.
Conversa telefònica amb la companya Yaskari Martínez per felicitar-la pel naixement del seu fill Marc i parlar de l'experiència de ser mare.
Presentació d'objectes curiosos i absurdament divertits com llibres en 3D, botes retràctils i un sofà amb forma d'os, abans del comiat del programa.
Introducció i Ambient Nadalenc
L'episodi comença amb una reflexió sobre la celebració de la Festa Major d'Estiu i la decisió d'encendre les llums de Nadal molt abans d'hora. Juan Riego condueix el programa en solitari des de l'Estudi Ramon Fernàndez Jurado a causa d'una gastroenteritis del seu company Alex Fernández, qui participa per telèfon des de casa.
Novetats des de l'Estudi
- Juan Riego repassa la situació del comercial local i les compres nadalenques
- Es connecta amb Alex per comentar com porta la malaltia estomacal
- S'introdueix la programació especial de Ràdio Castelldefels al 98.0 FM
Notícies Curioses del Món
Es repassen diverses notícies insòlites d'arreu del planeta amb un toc d'humor i ironia:
- Una dona beguda la lía parda en un aeroport de l'Argentina assemblant-se a un diable de tasmània
- Un pres suec s'escapa de la presó només per anar al dentista a curar-se un mal de queixals i després torna
- Un supervivent canadenc perdut al bosc durant tres mesos s'ha de menjar el seu gos per sobreviure
- Un cap de la mafia italiana a Calàbria és assassinat i donat de menjar als porcs
- La detenció a Mèxic d'una colla de lladres disfressats de personatges de terror com Chucky i Dràcula
"Què vols que et digui, la gent beu alcohol i després passa el que passa."
Participació Infantil i Música
La secció continua amb la visita de dos joves col·laboradors, Rafita i Miguelito, que parlen sobre els seus dibuixos animats preferits.
Preferències dels Infants
- Doraemon i Dora la Exploradora
- Bob Esponja i Hora d'aventures
- Debat sobre si els dibuixos són massa tristos com el cas de Marco
S'emet una pausa musical dedicada a oients especials amb la cançó Loco d'Enrique Iglesias.
Entrevista a Yaskari Martínez
Es realitza una entrevista telefònica a la companya Yaskari Martínez, que acaba de ser mare recentment.
- Experiència d'un embaràs sense malestars
- El naixement del petit Marc amb dues setmanes d'antelació
- La curiositat sobre el color de pell i els gens barrejats
Objectes Absurdament Curiosos
Alex Fernández presenta una nova selecció d'objectes curiosos ideals per regalar:
- Llibres en 3D sobre el cos humà amb ulleres especials
- Unes botes de muntanya retràctils que es doblen fins a convertir-se en una bola
- Un sofà gegant amb forma d'os pardo
- Un desodorant amb olor de bacon
Finalment, es recorda l'agenda local de Castelldefels i s'emplaça els oients al proper programa a través del Podcast i l'streaming.
