Temps Afegit del 18/11/2014 — Actualitat de la Penya Mediterrània Blanc i Blava
Inici de la tertul·lia amb la presentació d'Alfredo Martínez, Joan Casanovas i Juan Ramírez per parlar de la penya.
Repàs als orígens de l'entitat, la ubicació actual de la seu a **Castelldefels** i els reptes de mobilitzar els aficionats en autocar.
Explicació detallada de les trobades gastronòmiques, les botifarrades i els actes preparats per al desè aniversari de la penya.
Juan Ramírez recorda el seu pas pel futbol base del club i es compara l'ambient de l'estadi actual amb el passat.
Debat final sobre la situació econòmica i esportiva de l'equip, tancant el programa amb els contactes per a la festa de la penya.
Entrevista a la Penya perica
En aquest episodi del programa Temps Afegit a Ràdio Castelldefels, parlem amb els representants de la Penya Mediterrània Blanc i Blava de Castelldefels. L'espai compta amb la presència del seu president, Alfredo Martínez, el secretari de la junta Joan Casanovas, i l'exjugador de les categories inferiors Juan Ramírez.
Activitats i història de l'entitat
Durant la tertul·lia s'aborden diversos aspectes clau sobre la vida de la penya:
- La importància de trobar-se per veure els partits i el funcionament de l'autocar per als desplaçaments.
- L'organització d'esdeveniments tradicionals com la calçotada i la famosa botifarrada a la Montañeta.
- La celebració del desè aniversari de l'entitat amb un dinar important a Les Marinas de Gavamar.
"El desè aniversari és un reconeixement a la feina feta durant tots aquests anys per reunir els aficionats pericos."
Anàlisi esportiva i situació del club
Es dedica una estona a analitzar el moment esportiu del Real Club Deportivo Español, valorant el paper de la plantilla, la gestió de la directiva i el record inborrable de l'antic estadi de Sarrià en comparació amb el modern camp actual.
