Zona 7 del 3/11/2012 — Zona 7: El millor ritme i connexió a Ràdio Castelldefels
Presentació oficial del programa a càrrec de Pablo Pardal amb una selecció de temes de ritme llatí i zouk.
Espai dedicat a la promoció d'altres programes de l'emissora local com Aires del Sur i Jazz Dance.
Bloc central de música in întrerupere amb temes romàntics i ballables de tall internacional.
Anuncis de programació històrica i cultural com Musicalia, combinats amb la continuïtat del ritme.
Darreres cançons de la sessió nocturna i comiat del programa a la freqüència de Castelldefels.
Introducció al programa
Aquest episodi ens endinsa en l'univers musical i festiu de Zona 7, un espai radiofònic conduït per Pablo Pardal a Ràdio Castelldefels. L'emissió destaca per la seva selecció de ritmes d'arrel llatina i tropical, oferint una experiència sonora vibrant per a les nits de cap de setmana.
Continguts musicals destacats
- Sessions contínues de lambada, zouk i kizomba.
- Transicions en directe i seleccions orientades al ball.
- Espais promocionals d'altres programes de l'emissora municipal.
"El programa amb més ritme de Ràdio Castelldefels, per fer-te ballar de matinada."
Seccions i programació
Promoció local i falques
Durant la transmissió s'intercalen falques i falques publicitàries d'altres espais emblemàtics com Aires del Sur, Jazz Dance i Musicalia, reforçant el vincle amb l'audiència local al 98.0 FM.
Ritmes internacionals
El corrent musical principal gira entorn de fusions d'origen lusòfon i llatí, creant una atmosfera dinàmica que convida a la desconnexió i al gaudi nocturn a la Platja de Castelldefels i rodalies.
