2000 - Àudios històrics del 1/7/2000 — Nous cinemes a Viladecans amb Antoni Llorenç
Títol i resum generats per IA

2000 - Àudios històrics del 1/7/2000 — Nous cinemes a Viladecans amb Antoni Llorenç

0:002000 - Àudios històrics7:24
Compartir
2000 - Àudios històrics
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · 7:24
01
Inauguració i tecnologia
0:19 — 1:18

Presentació de les noves sales de cinema a Viladecans, destacant l'elevada inversió en equipaments i la importància dels serveis complementaris com l'aparcament.

0:19
02
La transició al digital
1:18 — 2:18

Antoni Llorenç comparteix la seva visió sobre la implementació del cinema digital i recorda la finalitat principal de les sales: gaudir de la pel·lícula amb comoditat.

1:18
03
Model de negoci i el públic
2:47 — 4:04

Anàlisi sobre la rendibilitat del cinema i la importància estratègica de la venda de consumicions per garantir l'equilibri econòmic del projecte.

2:47
04
Llengua, subtítols i cinema-teràpia
4:30 — 6:59

Debat sobre la normalització del català a les sales, el problema dels subtítols per a les persones grans i la funció del cinema com a evasió vital.

4:30
Seccions generades automàticament

En aquest fragment de l'emissió, entrevistem Antoni Llorenç, figura clau de Lauren Films, sobre la inauguració dels nous cinemes a Viladecans. L'entrevista aborda des de la infraestructura fins a la visió comercial del sector.

Aspectes rellevants:

  • Tecnologia i infraestructures: Les instal·lacions compten amb tecnologia d'avantguarda i una inversió milionària en equips de so. A més, es destaca la necessitat de comptar amb aparcaments per garantir la viabilitat del projecte.
  • El futur digital: Llorenç mostra un cert escepticisme sobre la immediatesa del cinema digital pur, tot i reconèixer que és un camí natural per a certs gèneres.
  • El model de negoci: S'analitza la importància de les crispetes com a element fonamental per rendibilitzar els cinemes, ja que el repartiment dels beneficis de l'entrada està molt limitat per als exhibitores.
  • Cinema i llengua: S'aborda la polèmica sobre les projeccions en català, defensant una postura pragmàtica on el cinema es perfila com una teràpia de desconnexió per a l'espectador, més enllà de les ideologies.

"El cinema té una gran virtut, que si t'agrada, te passes dues hores pipes i no te'n recordes ni de la dona, ni del sogre, ni de les lletres que tens de pagar."

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament