Títol i resum generats per IA

Entrevistes 2011 del 26/9/2011 — Cursos PECUPEI i inserció laboral a Castelldefels

0:00Entrevistes 20114:15
Compartir
Entrevistes 2011
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
3 seccions · 4:15
01
Inici del curs i perfils
0:40 — 1:31

Presentació de l'inici del curs PECUPEI per a joves sense l'ESO, amb 45 places i tres perfils professionals: cuina, electricitat i vendes.

0:40
02
Adequació al mercat
1:32 — 2:00

Explicació sobre l'elecció dels cursos i com aquests responen a les necessitats laborals de la restauració, el comerç i les instal·lacions elèctriques.

1:32
03
Perspectives laborals i crisi
2:01 — 3:52

Anàlisi de la baixa inserció laboral del curs passat a causa de la crisi econòmica, tot destacant la col·laboració de les empreses en les pràctiques.

2:01
Seccions generades automàticament

Inici del curs PECUPEI

El curs va començar el dia 14 de setembre i està adreçat a joves de fins a 21 anys que no han assolit l'ESO. Hi ha una oferta de 45 places per a joves inscrits al PECUPEI.

Perfils professionals

  • Cuina
  • Electricitat
  • Vendes

L'oferta formativa està completament plena i compta amb una llista d'espera àmplia de nois i noies que volen accedir als cursos.

"L'oferta va tenir la mateixa oferta, tot i que se't podria plantejar algun any canviar algun d'ells, però estan estudiats perquè pensem que són cursos que ens ponen una miqueta les necessitats laborals."

Inserció laboral i crisi

Tot i que les empreses col·laboren activament acollint alumnes per a fer pràctiques, el percentatge de contractació posterior va ser molt baix durant el curs passat a causa de la conjuntura econòmica i la situació de crisi generalitzada.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament