Entrevistes 2011 del 9/1/2011 — Lesió greu de Sergi i partit contra el Martorell
Es detalla com es va produir la infortunada *doble fractura de turó* de Sergi al minut 27 del partit i l'impacte emocional en l'equip.
Repàs del desenvolupament del matx contra el Martorell, incloent les jugades clau, el penalti repetit i el resultat final de 6-3.
L'entrevistat parla del següent partit que jugaran a casa contra el Casablanca de Sant Boi i l'horari habitual.
Resum del Partit i la Lesió
En aquesta emissió de Ràdio Castelldefels, dins del programa Entrevistes 2011, s'analitza l'última jornada esportiva de la UE Castelldefels. L'entrevista se centra principalment en un desafortunat accident ocorregut durant el matx.
Punts Clau de l'Entrevista
- La lesió de Sergi: Es detalla la greu lesió d'en Sergi al minut 27, patint una doble fractura de turó en intentar evitar que la pilota sortís per la línia de fons.
- Aturada del joc: El partit es va haver d'aturar durant vint minuts a causa de l'espera de l'ambulància, deixant el resultat final en un segon pla total.
- Desenvolupament esportiu: Malgrat el contratemps, el matx contra el Martorell va continuar, finalitzant amb un resultat advers de 6-3 després d'un enfrontament molt disputat.
- Propera jornada: L'equip ja pensa en el pròxim compromís al Municipal de Cañars contra el Casablanca de Sant Boi.
"El partit, la veritat que una vegada que va passar el de Sergi, el partit era el de menos."
Conclusió
El resultat esportiu i la classificació passen a ser completament secundaris. Tota l'atenció i el suport de l'equip es centren ara en la recuperació de Sergi i en afrontar amb ànims renovats el següent partit a casa.
