Gent de Castelldefels del 19/4/2010 — Solidaritat i lectura amb Interlibros per Sant Jordi
Presentació de la participació de l'ONG Interlibros per la diada de Sant Jordi a Castelldefels, incloent un punt de recollida a la Plaça de l'Església i l'espectacle solidari Lectures Improvisades al Teatre Plaza.
Repàs als cinc anys de trajectòria de l'entitat, el destí internacional dels llibres enviats a Amèrica Llatina i altres regions, i les maneres de col·laborar mitjançant donacions o voluntariat.
La convidada comparteix la seva visió sobre la vida a Castelldefels, els seus llocs preferits com el Parc del Garraf i el Café Brux, i la importància de la comunitat local.
Lectura de fragments poètics sobre la nit i el somni per tancar l'emissió del programa de Ràdio Castelldefels.
Sant Jordi solidari amb Interlibros
Activitats i celebració del cinquè aniversari
- Recollida de llibres: L'entitat instal·larà un punt d'informació i recollida de llibres a la Plaça de l'Església de Castelldefels durant la diada.
- Lectures Improvisades: Espectacle de comèdia i improvisació a càrrec de Planeta Impro al Teatre Plaza, combinant humor i solidaritat per celebrar cinc anys de trajectòria.
- Venda solidària: Per primera vegada es vendran llibres en català i de segona mà per finançar les despeses d'enviament internacional.
"Un llibre obrir una finestra al món i és l'aliment de l'alma."
Objectius i destinació dels llibres
- Accés a la lectura: La fundadora Sylvie Baguette va iniciar el projecte per portar llibres a nens de zones vulnerables d'Amèrica Llatina.
- Campanyes internacionals: Els llibres recollits es destinen recentment a zones d'Ecuador, Perú, Bolívia, i s'han fet enviaments excepcionals a Nicaragua i Haití.
- Col·laboració ciutadana: Es pot col·laborar fent-se soci, mitjançant donacions o participant com a voluntari.
Vivències a Castelldefels
- Integració i comunitat: La convidada destaca la diversitat cultural amb més de 100 nacionalitats i el caràcter obert i acollidor del municipi.
- Espais preferits: Gaudeix de les rutes de senderisme pel Parc del Garraf i de l'ambient acollidor de locals com el Café Brux.
